2011-10-10

Blompiedistal



Jaghar en gammal ärvd blompiedistal som från allra första början var svart... och med tiden blev avlutad...och nu har målats matt vit och putsats med sandpapper så den ser lite avskavd ut

.........Jag tyckte det blev jättebra men så fick jag två stycken högtalarstativ utav min son Henrik" -Tänker slänga dom". Nej nej nej, dom kan man säkert göra nåt kul av..så nu har jag sprungit runt med dom och tyckte faktiskt att det blev lite roligare,uppkäftigare med ett sån stativ till min blomma i sin potta :-)) vad tycker du??

2 kommentarer:

  1. Hei Agge:)
    Virkelig kreativt tenkt...og det funker!
    Herlig med nytenking og gjenbruk...slikt liker jeg! :))God mandagskveld:)

    SvaraRadera
  2. Hm, svårt val. Egentligen gillar jag nog mest den gamla vita, men den andra är ju faktiskt ganska tuff och passar bra på den platsen. Risken är väl att ni hade snubblat över den andras ben ;-)
    Jag ÄLSKAR din "laduvägg" i trädgården!!! Vilken fantastiskt bra idé. Så snyggt och charmigt.
    Lägger till mig som följare hos dig :-)
    Ha det gott. Kram, Ingela

    SvaraRadera