2011-04-17

50 papegojtulpaner i present...



















Nu har jag legat sjuk i feber o en fruktansvärd hosta i några dar, så det har varit riktigt synd om mig :-)) antar att det var därför min älskade dotter Mikaela(du är bara bäst) kom med en jättebukett , 50 stycken !!, röda papegojtulpaner!!! WOW.......gissa om jag fick problem... vilken vas skall jag sätta dom i? Ville ju inte dela upp dom eftersom det är maffigt med så många!!!!
















Gissa om jag hade beslutsångest, vit hög vas, glas ,rektangulär eller rund. Med eller utan blåbärsris?!


Så här blev det i alla fall... glas,rektangulär, ganska vid och hög(den absolut roligaste vasen som JAG har) och med lite nyutslaget blåbärsris i.Nu är det bara att njuta!!!!

2 kommentarer:

  1. va gulligt av henne :D /Sanna

    SvaraRadera
  2. Bästa bästa Mamma!! kram, ses i helgen =)

    SvaraRadera