2011-12-20

"Sockerkakor"

Nu var det längesedan som jag bloggade. Jag sitter ibland o tittar på andras bloggar men har liksom inte riktiga inspirationen själv och så är våran dator sååååå seg, måste göra ngt åt den ...i alla fall så har det blivit en del pysslande inför julen både inne och ute men efterson den riktiga kylan inte riktigt infunnit sig än så har jag ännu inte gjort några "sockerkakor". Det här några av mina gamla bilder.... som du vet så är det ju jätteenkelt men blir väldigt mysiga lyktor med ett litet ljus i mitten.
.....
...............................................

7 kommentarer:

  1. De där gillar jag...skulle gärna tillverkat några sådana men kylan i Skåne finns inte än !
    Dina är jättfina och jag kan riktigt se framför mig hur fint det blir i decembernatten :)
    God Jul !

    SvaraRadera
  2. Kul att "se" dig :-) Fina lyktor, bra att du påminde mig, jag hade ju tänkt göra såna men glömt bort det (bäst att passa på nu när vi har några minusgrader ;-)

    Ha en fin Nyårshelg!

    /Annika

    SvaraRadera
  3. Fiiint,Agge:) bare innom for å ønske deg Gotdt nytt år:)))

    SvaraRadera
  4. så fina ljus lyktor du har giort så bra ide . Tänkte om man kanske skulle göra nå likn. bara det blir så kallt att dom inte smälter.

    SvaraRadera
  5. Såå fina issockerkakor du gjort det ska jag också försöka mig på, det borde gå bra med halvvissna tulpaner....Välkommen att titta in hos mig och ha en bra fortsättning på året.
    /Lotta

    SvaraRadera
  6. Resultatet är perfekt! Det är mycket trevligt med ljusen ... Jag älskar det!
    :-) Hälsningar

    SvaraRadera
  7. Vilken lysande ide...Tack för den ! ska testa nu när det är kallgrader...

    SvaraRadera