2010-07-11

Mina nya naglar.....

Mikaela
Före......
Efter.....
Mikaela måste bara vara världens absolut underbaraste dotter, har alltid vetat det men fick idag ännu ett bevis!!!
Mikaela vet att jag alltid sagt att mina naglar är för korta, runda för att göra något snyggt av och numer när man är och myllar i jorden så är det ju ännu svårare att hålla dom snygga nästa så jag skämts för att visa dom.
Idag bar det iväg ut på hemlig resa (present sedan jag fyllde år) gissa vart ! Jo, till Sandviken och "Susannes kroppsvård", massage och naglar och världens bästa Susanne hon åkte till jobbet några timmar på en söndag bara för min skull!
Mikaela hade i smyg bokat in en tid åt mig där...gissa vad jag gjorde...blev så överraskad och glad så jag fällde några glädjetårar!
Det var faktiskt jättespännande att se hur det gick till. Susanne är jätteduktig och förklarar hela tiden om man är nyfiken,vad hon gör och varför. Jag rekomenderar henne varmt!
När naglarna var klar så fick jag som avslutning lite handmassage....jätteskönt.
...och DU som ev tänker som jag gjorde, det finns tydligen inga omöjliga naglar!
(Jag har haft lite svårt idag att koncentrera mig helhjärtat på nånting annat än mina långa häftiga naglar..... är ju så mallig :-))
Tidsbokning hos Susanne 070-7375669 eller på susanneskroppsvard@gmail.com

3 kommentarer:

  1. Hej
    Sen är ju Mikaela en valpköpare av världsklass också. Vilken underbar tös du har =)! Attans va snyggt det blev, ska bli intressant att höra om de klarar av ditt liv, fina naglarna. Är själv väldigt intresserad, men tror inte att de klarar "hårt" liv. Är inte så duktig på att använda handskar hela tiden...
    Kramar Nina

    SvaraRadera
  2. TAck för en härlig dag.. Bara DU och JAG!!

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt!! Gäller bara att hålla dem "in shape"
    Kram Ylva

    SvaraRadera