2011-09-13

Min nya kaffeväska...









Nu har vi fått några "kaffeväskor till jobbet igen. Alltid är det någons goda vän eller släkting som vill ha en kaffeväska. Själv så har jag köpt en till, en brun. Jag har tidigare en röd
som jag använder varje dag till jobbet med div grejer i, bla matdosa och lilla handväskan, den rymmer mycket:-))



Den är otroligt välgjord och alltid fint mönsteranpassad och det är ganska fantastiskt att trots att jag använt den så mycket så syns det nästan inte.

.......................................................................................................................


.....här min nya kaffekasse, från ett annat kaffepaket....om du är intresserad så kanske jag kan förmedla en kasse till dig, hör av dig isåfall!












3 kommentarer:

  1. hej vännen, snyggt i ett annat kaffemärke...
    även om jag gillar rött.. hörs snart hoppas jag kram

    SvaraRadera
  2. hej igen, jag har nått till dig på min blogg,
    kramiz

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Kan man beställa kaffeväskor av dig? Vad kostar de?

    SvaraRadera