2011-11-05

Nya färger i sovrummet....

........................ .....I flera år så har vi i sovrummet haft marinblått. Sängaveln har jag själv gjort genom att klä en mdf-skiva med ca 4 cm skumgummi och sedan ett fodral i jeanstyg med gula jeansstickningar.Jag är ju en "jeansare"och har även ett antal jeanskuddar, köpta och hemsydda....
..men NU så har jag bytt färg, är i en väldigt "brun period".
Varför jag egentligen kom mig för var nog för att jag hittade en tapet som jag tyckte var lite
kul...-men vart sätter jag den!!!???
...det blev i vårt sovrum. På en gång så kände jag nästan att jag blev sjösjuk eftersom den är lite rörig , men nu har jag vant mig.
ena ger det andra
... det blev en ny sängram också, från Ikea......nu ska jag bara göra två stycken bruna kuddar ev ett par gamla skinnbrallor som jag fått! :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar