2010-01-08

En liten "hamster"...


En "hamster" det är jag det, som alltid gillat grejer som man kanske kan göra någont roligt av. Dom här porslinsknopparna finns i olika storlekar(numera svåra att få tag i). Jag har använt en del till dörrknoppar med en svart skruvskalle. Har 5 st sitter i badrummet som handdukshängare, i köket har jsg några små som jag hänger upp mina kopparformar och grytlappar på. Siffrorna har jag tänkt sätta på ett lådfack men det står dessvärre i växthuset just nu...brrrrr,kallt.

2 kommentarer:

  1. Heisan :o)
    Tusen takk for koselige ord på min blogg. Satte stor pris på det. Så mange fine bilder du har lagt ut og du har også rådyr utenfor hos deg. Vi har rådyr, hjort, elg, rev og gaupe rett utenfor her hos oss. Inne bor det to katter og en hund sammen med min mann og meg. La meg til som følger hos deg, så titter jeg innom flere ganger. Ha en riktig god helg.
    Klem fra Gro :o)

    SvaraRadera
  2. visst är det väl roligt att samla på sig saker för det kan komma till användning det vet man ju aldrig :)
    kramiz

    SvaraRadera