2010-05-02

Äntligen, pynta i trädgården...


Ja det blir lite dåligt med bloggande nu...Jag har största delen av min lediga tid, varit ute i trädgården och rensat, grävt, fyllt på med gödning och jord, klippt ner nästa alla mina klängrosor som grenarna frysit på. Som tur är ser det ut som att det är liv i dom ialla fall men så mycket blommor lär det väl inte bli den här sommaren :-((
Iallafall så fick jag i julklapp av Mikaela 2 stycken bitar av gamla rör i terrakotta. Dom har jag satt ut i ett av mina land och planterar växter i.
Störarna som står i landet kommer det snart att ringla sig humle kring .
Kaffekopparna är små fågelbad, dom har jag också fått av Mikaela......iiiiiiiiiiii, va kul det här är!

1 kommentar:

  1. hej
    Men så fint du har dekorerat i din trädgård,helt underbart.
    Kram o ha en fin dag
    ninni

    SvaraRadera