2010-05-08

Mina nya sockor...




Våran älskade Mikaela kom igår med ett par mys-strumpor som hon stickat till mig. Dom var kanonsköna kände jag ikväll, eftersom jag var frusen efter en dag ute vid crossbanan....

Hon hade gjort en snodd upptill på sockorna och gjort fyra stycken silverhjärtan istället för tofsar.
Jätteläckert!
Mikaela och Niklas hade även med sig fyra stycken pallkragar som jag målat röda,får aldrig för många pallkragar,dom är så användbara, både till grönsaker, blommor och kompost.
I en av pallkragar skall jag jordslå växter som blir över eller skott eller.....
...en sak till från Mickis...ett "presentkort" på en heldag till hemlig plats ,i sommar vid fint väder.Bara mor och dotter,det är härligt det!!!:-)) det ser jag fram emot, få se vad hon hittar på.Det brukar alltid bli nåt bra, när hon smidit sina planer!

1 kommentar:

  1. Det kommer bli en härlig dag bara du, jag åsså kanske Hilma!!

    SvaraRadera