2010-05-23

Tips om en enkel jättegod efterrätt...



Mikaela bjöd häromdagen på en kanongod hemmagjord pizza, och sedan fick vi till efterrätt detta...
Till 1 portion:
1/2 banan mosas
Cashewnötter ca 5-6 st, krossas, strös över eller blandas med mosade
bananen.
Klicka över Kesella vanilj
..................................................................................(nyttigare än vaniljvisp, men lika gott)

Hos Mikaela på http://fysisk.blogg.se hittar du många tips om både träning och äta rätt, tips och ideér.
.....snodde hennes bilder till mitt inlägg:-))....Tack Mickis, jag räknade med att det var ok! Mam.

4 kommentarer:

  1. Det låter väldigt gott och sååå enkelt! Tack för receptet! Ha en fin kväll! / Irene

    SvaraRadera
  2. nästa Irene..låter smaskigt...gulliga Mickis som
    skickade hälsning..hälsa att jag bränt mycket fett den senaste tiden..och 1 till idag..folk väntade på mig..otroligt.kramar

    SvaraRadera
  3. Åh, låter jättegott och dessutom enkelt och nyttigt! Tack, det ska jag absolut prova!
    /Annika

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset, det måste prövas.

    Maidi

    SvaraRadera