2009-12-12

Mikis och jag har varit till Stockholm och julhandlat...

Torghandeln är barra sååå mysig... jag vet inte om jag tyckte den här var den finaste men lite glad avden blev vi allt!
Vi var runt Hötorget flera gånger och tittade på blommorna ,4 Amaryllis för 100:-...eftersom det är svårt att bära runt på under en hel dag, så gick vi tillbaka när vi skulle åka hem. ALLA försäljare skrek då om varann" 3 Amaryllis för 50:-"...så det blev 3 vita och 3 röda eftersom jag inte kunde bestämma mig. Jag har satt dom i vatten men skall göra ngt av dom imorgon, kanske hänga några upp och ned i fönstret, vi får se!

..Man ser även jättemycket fint utanför alla blomsterbutiker!! Gissa om jag för tillfället har mycket inspiration.

2 kommentarer:

  1. Där skulle man ha varit. Ser riktigt inspirerande ut. Kram

    SvaraRadera
  2. Blir lite avundsjuk, har inte varit på en enda julmarknad i år. Saknar det för julstämningens skull men vi har inte haft tid.
    Camilla

    SvaraRadera