2010-04-04



...Ser ganska dystert ut.Lite halvmulet men mitt iall snö så hittar jag en sten och lite mossa som töat fram ,jippi snart kan man plocka till sina blomarrangemang...
Det känns lite komiskt med skylten om uthyrning av trampbåtar på ett träd i närheten av oss när Tommi står och försöker lösa det översta lagret av packad snö (säkert 120cm)somrasat från taket från taket..
..........................................
.................................................................................................................................................................................Dagen efter på konstrunda i Gysinge.VILKET VÄDER! Vi satt på cafe´Nyfiket och käkade,UTE!! Helt underbart! Kolla in den läckra formationen på isen på det större kortet!
Här hittade jag dom,för mig, första snödropparna och krokusen, mot en husvägg där det töat en del! ..........................................
........
....Jag hittade på konstrundan, en dam som heter Ulla Jacobsson och kommer från Järvsö. Hon hade jätteläckra kläder. Köpte mig den främsta gröna koftan , en likadan sjal och svarta tunna handledsvärmare. Intalade mig själv att det är jag värd:-))
Hon håller till i Växbo i Hälsingland hela sommaren och är helt klart värd ett besök!
Hon hade även en kollega som gjorde kanonfina silversmycken ,men jag missade vad hon heter. Även hon är från Järvsö och håller till på samma ställe i Växbo på sommaren.
.............VÄNSTERKLICKA PÅ BILDERNA OM DU VILL SE DOM I STÖRRE FORMAT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar