2010-05-19

Alla mina klängrosor har jag fått lov att klippa ner!









Ja nu är alla mina klängrosor ett minne blott, åtminstonde i år!
6 stycken, varav 4 olika sorters,STORA,bra mycket större än på bilderna för det är äldre foton.
Alla har jag fått lov att klippa ner.... <:-((
Som tur är så verkar det vara liv i dom så nästa år kanske dom har en del grenar som blommar men i år så är det tomt ,kalt och naket...Jag har hör att det tydligen är samma fenomen för dom flesta härikring. Troligen så var det den knepiga vintern som lyckades med detta .

4 kommentarer:

  1. Va´synd. De ser så fina ut på bilderna. Bågen vid grinden med pionerna på sidorna är så fint :) Den här vintern har ju varit extrem. Mina idegranar har blivit väldigt förstörda troligtvis av vintern som varit. Men den går ju att klippa ner kraftig , om man vill. Kram

    SvaraRadera
  2. Hei
    Så synd det var. Får håpe de skyter på nytt. Da har du flotte roser neste år;-))
    Ha en fin pinsehelg!

    SvaraRadera
  3. Samma här. Men blodlönnarna i kruka har klarat sig???? konstigt

    SvaraRadera
  4. Hallo Agneta.
    Schöne Rosen hast du in deinem Garten.Einen schönen großen Garten und eine schöne Sitzecke.
    Viele Grüße aus Germany Jana

    SvaraRadera