2010-05-30

På morgonpromenad...

.......
På morgonpromenad med matte och gammelmatte (som fotar),efter sjökanten....Jag hittade förstås en "pinne"i största laget...-Snälla Mickis , KASTA!
.......
...pust,frust, stånk , fnys....-Tung var den!........
........
...men jag SKA ha upp den ur vattnet! Jag tar den med mig hem........
.......
........................................................... Nja fick lov att släppa den eftersom vi helt plötsligt skulle titta på grodyngel!!!Nåra larviga små svarta bollar med en liten svans...löjligt...vad är det att titta på , när dom har mig ?
........
Nåja , väl ute på åkern så hade jag glömt min"pinne" och när kom till skogen och nästan hemma så blev jag nästa lite irriterad för vi skulle stanna i ett kör och ta kort ...då när jag var så hungrig!
Hoppas vi får lika fint väder imorgon, som vi haft idag. VOV, från Hilma!

1 kommentar:

  1. vad är Kanarias...när vi har playan i Årsunda...
    kram Irre

    SvaraRadera