2010-02-16

Lökar...


Ja just nu så är det väl lökar och tulpaner som gäller, iallafall för mig.
Hittade Tazetter på Ikea för 35:-, som det var knopp i . BRA tytckte jag för dom jag satte tidigare slog aldrig ut riktigt...kanske fick dom för lite vatten........ :-))
En kruka med krokus kunde jag inte motstå när jag var in på Ica...2 stycken gamla glasskålar(den ena egentligen min salladsskål) lite gammal mossa från en grupp som jag plockade bort, lite trassel...krångligare än så behöver man inte göra det. Nu är det bara att vänta på att dom skall blomma!

1 kommentar:

  1. Hej!

    Underbart vackra vaser med lökar! Kul med så mycket inspiration på din sida, det gillar jag :)
    Mössan har jag stickat i mjukt skönt garn.
    Tiden för påskäggen närmar sig och tack för påminnelsen.
    Må gott! /Bea

    SvaraRadera