2010-02-19

Nu du är det rea...

...



..


.


.
...........:..,Ja nu är det REA på smycken hos Mikis............................ http://masmycken.blogg.se

Om du har någon egen ide´, kanske några gamla pärlor som ligger men som betyder mycket för dig ,så vet jag att du kan be Mikis göra något läckert smycke av det till dig . Maila isåfall Mikaela.
Det här har hon gjort till mig av min mammas ett jättegammalt pärlhalsband som legat i massor med år i en plastpåse.Jag älskar det , vet att jag är ensam om det och det betyder jättemycket för mig.
Halssmycke, ring och 2 örhängen.... nu är ju jag så knäpp så jag har gärna bara ett när det är med hänge :-))

Bilden nedan: Detta gjorde Mikaela till sin kusin som blev jätteglad att få ett smycke med pärlor från sin mormor...hon hade det till och med på sig på BB när hon fick sin lilla Nova!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar