2010-03-02

Mars



...Nu ger jag upp . Jag har suttit i säkert snart en timme för att göra något mysigt av Mars på redigeringsprogrammet Scrapblog... men när jag skall få över bilden till mina foton så är det kört...lika varje gång och varje gång så tror jag att NU vet jag hur man gör!! HM, jag måste nog skriva upp det ...när/om jag kommer på det. I alla fall så står det att man i Mars skall beskära bär och prydnadsbuskar(dom syns inte under all snö), Man skall göra vårfint i växthuset och flytta in några fina vårkrukor(skulle inte vilja annat, men snön ligger dryga metern upp på växthuset så det går inte att komma in...). Jag har skrivit in , hink över rabarbern...Vart är rabarbern? Skugga barrväxterna ...dom är till hälften skuggade av all snö...Jag vill ha vår,vår ,vår .......
Dubbelklicka på bilden så du ser vad det står!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar