2010-03-23

Våran båt skall fräschas upp, så det kommer att bli dåligt med bloggandet!

........................ ........................................... ...............................................
...................
Jag skulle tro att jag kommer att bli lite dålig på att blogga ett tag framöver, för som du ser så har jag ett projekt framför mig.
Vi köpte en lite större båt i hösats och dynorna har jag tänkt klä om,dom som är i den nu har ju varit med ett tag !
Jag tycker det är så läckert med marinblått i en båt, inser just nu att det inte kommer att räcka ,får snabba mig till butiken så det inte tar slut!!
Jag har sedan några veckor haft dynorna och tyget legat i rummet och i längden blir det lite trist så ikväll "skred jag till verket".....få se hur det går, :-)) Nja, egentligen är jag inte så orolig, för det här vet jag att jag kan och kommer jag bara igång så vet jag att det är ganska roligt också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar