2010-03-15

Min nya tavla

..........................................
I kväll när jag tittade in på bloggen ..och sedan min kompis Irenes blogg , så fick jag se att hon målat en tavla till mig!!!! för att jag hjälpt henne komma igång med en blogg.Gissa om jag blev glad,den passade mig perfekt. Jag ringde henne efter vägen hem från jobbet och sa att jag skulle komma en liten sväng(det var nåt ytterligare hon ville ha hjälp med)Hon trodde då att jag sett det här på bloggen igår , men icke . Så jag blev glatt överraskad.
Irene är jätteduktig. Hon har verkligen känsla för färg och form och skall i maj vara med på en utställning.http://irenestavlor.blogspot.com
........................... ....................
Tavlorna ovan har hon också målat nyligen men dom fick jag inte......:-((
Dom finns till försäljning.Om du är intresserad titta in på Irenes sida.

2 kommentarer:

  1. Hello, dear Agneta ...

    thank you so much for your comment - i love your blog too!!!
    And the pictures are very lovely!

    Many greeting
    *Angela*

    SvaraRadera
  2. Dear Agneta,
    I was very glad about your visit and lovely comment - the paintings are really beautiful - I wish you a pleasant evening - love greetings - Ruth

    SvaraRadera