2010-01-27

Å dessa härliga korkar!

...................................... .............
......å dessa härliga korkar med alla fina tryck. Samlat har jag i många år och tro nu inte att jag har druckit allt vin själv, neeej, jag har fått av vänner och bekanta och även tiggt åt mig när vi varit på restaurang..........På korkarna skrev jag ofta datum och vem jag drack vinet med eller fått korken av, lite roligt idag, ett antal år efter!.................................................................
..................................................................................
Den jätteläckra korkgömman , har jag fått i födelsedagspresent av min Mikaela och hennes kille . Älskar den och tror inte att jag tröttnar på den. Jag är inte så väldigt mycket för tavlor annars. Har några som jag aldrig tar ner!!
Jag har även haft ljusmanschetter av korkar, jätteläckra men ... men man tröttnar ju ibland och vill förnya sig så dom har jag inte kvar....Jag har fortfarande svårt att INTE spara korken! Snart finns det bara plastkorkar och det tycker jag iof är bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar