2010-01-04

Tandvärk !!!!

Vaknade i natt av att det smärtade till nåt fruktansvärt i en tand i underkäken.(pressar på natten, så jag har en bettskena men ändå..) Det värkte ett bra tag...nära nog för en värktablett men med tiden så stillade det sig och jag började planera min egen terapi för den tanden...Längsfraktur...en av dom få gånger man inte kan spara en tand... Glugg vill jag inte ha även om det är en tuggtand, så det får lov att bli ett implantat.
Tog en röntgen på jobbet men det syns inget på rotspetsen.Vet att det är svårt att se en spricka...men det känns...avvaktar...hmmmmm ..småvärker hela tiden. Kanske kan vara bra att prova på att vara patient :-((
http://www.simp.nu/ (...gissa om jag var trött i morse , eftersom jag har "jobbat" inatt.....:-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar