2010-01-31

Middag hos Henrik...


....bara såååååå gott. Menyn, 3-rätters!!
Förrätt....:Toast skagen.
Varmrätt:Honungsglacerade revbensspjäll med potatismos, sallad,hemgjord coleslaw och en jättegod sås!
Efterrätt.:Jordgubbsparfait med grädde och kaffe till det.
...den som väntar på nåt gott....
Smaken var bara sååå rätt,revbensspjällen ramlade sönder, så mör var dom.mmmmmm.
Receptet kommer frå Per Mobergs nya kokbok som Henrik fick i julklapp.
Man får ju hoppas att han känner för att bjuda på mat snart igen :-))

2 kommentarer:

  1. Ja det var galet gott!!!

    SvaraRadera
  2. Hej! Tack för kommentar i min blogg. Jag gillar när jag får kommentarer, så att jag kan hitta andra fina bloggar. Har tittat runt lite hos dej och gillar det jag sett.
    Ha det så gott..
    Kramen

    SvaraRadera