2010-01-16

Usch....


Usch ...det känns som om jag lurats lite. Bakom nyckelhålet så finns bara golvet!!! :-)) Dvs vi har en avlutad gammal dörr, med en anpassad glas-skiva på, som vardagsrumsbord.Underredet kommer från ett annat bord(för litet för oss och fel stil)...... Trivs jättebra med det bordet.
För mig är inte lantligt bara vitt, utan det är blandat vitt och furu. Skulle man vilja så är det ju bara att lyfta på glasskivan för att måla om det.
I kväll hade vi goda vänner här på lite käk. Jag fick ett recept av en en av tjejerna på jobbet, så våra kompisar(som tack och lov är ganska impulsiva ...som vi) fick bli försökskaniner...
jättegott..och enkelt, det gillar jag!
..serveras till ris , sallad och ev bröd. (Ketjap är en sojasås som ALLTID är god till ris.)
Smaklig måltid!

1 kommentar:

  1. Men va´häftigt och fint med en dörr till bord. Så vackert du har dukat också. Det där receptet ska jag spara. Verkar gott. Kram

    SvaraRadera